5 Ağustos 2014 Salı

MERHABA

MERHABALAR ;
Sayfama hoşgeldiniz... 
Öncelikle kendimi tanıtayım , tam ismim Elif Aktaş, 24 yaşındayım , ailemle İstanbul'da yaşamaktayım .
Yakın bir zamanda çok sevdiğim ve bana olan sabrına,bağlılığına ,sadakatine, şevkatine hayran olduğum bir adamla kaderimizi birleştireceğiz . Hep en sevdiklerimi yanımda tutan birisiyim . Ve en sevdiğim şey kitap okumak , birde Starbucks şekerlerini yemek :) Bir şeyler yazmayı oldum olası sevdim ama uzunca bir süre hiç bir şey yazmadım ... Makyaja olan ilgimse yıllardır vardır. Beni tanıyan herkes bakım ve makyaj konusunda ne kadar takılı kaldığımı bilir ...
Sizler ile paylaşmak istediklerim ,çoğunlukla makyaj olmak üzere sosyal hayattan alınmış, birazda araştırılmış belki harmanlanmış , kendi fikirlerimle yoğurulmuş postlar halinde olacaktır .
İlginize şimdiden teşekkürler ...
Elif Aktaş

1 yorum: